Service

 

Toate produsele din magazinul casasibucataria.ro sunt insotite de certificate de garantie.

PYRAMIS ROMANIA va inlocui orice produs achizitionat din magazinul casasibucataria.ro, utilizat in conditiile specificate, care prezinta defecte de fabricatie sau material. Imperfectiunile minore, urmele de suprafata cauzate in timpul transportului, variatiile minore ale culorii nu sunt acoperite de garantie. Garantia exclude deteriorarile provocate in urma utilizarii improprii sau a neglijentei, curatarii inadecvate, accidentelor, incendiilor sau utilizarii in scopuri diferite decat cele casnice (restaurante, cantine, etc.).

In cazul unor reclamatii, Pyramis va examina produsul si va decide, daca este acoperit de garantie. in caz afirmativ, fie va repara produsul defect, fie il va inlocui cu un produs identic sau asemanator. Daca produsul este acoperit de garantie, Pyramis va acoperi costurile pentru reparatii, cu conditia ca produsul sa poata fi reparat fara costuri speciale. Acest principiu nu se aplica niciunei alte lucrari de reparatie care nu a fost autorizata de catre companie.

Garantia nu acopera costurile de transport catre service-ul Pyramis.

In maxim 15 zile calendaristice produsul va fi din nou functional. Timpul de service se calculeaza din momentul in care reclamatia a fost inregistrata si pana la momentul in care produsul a fost predat clientului.

Date Contact Service
Str. Avram Iancu nr. 30, 075100 Otopeni, jud. Ilfov
Tel.: 0213500281; 0743338348
E-mail: service@pyramis.ro

Program de lucru: Luni - Vineri, 9:30 - 16:30.

Instalarea produselor la domiciliu se efectueaza contra cost prin partenerii de service, in functie de disponibilitatea acestora.

PRODUSE ORIGINALE PYRAMIS
fabricate in Grecia si Italia
GAMĂ VARIATĂ
peste 3.000 de produse
OPȚIUNI DE PLATĂ
ramburs, card bancar, credit online
VERIFICARE COLETE
la livrare
DREPT DE RETUR
în maxim 14 zile